Tuesday, August 14, 2012

life

Well. Life has been a bitch to me right now. Dengan aku tak dapat masuk mane2 U, dengan abah yg berdolak dalik nak kasi aku masuk ipts ke tak, dengan takde duet, dengan takde boyfren, dengan dah tak period setengah tahun, banyak gila benda yg berlegar-legar kat kepala otak aku ni. Ha, tambah lagi dengan jadi orang gaji tak bergaji kat rumah sendiri. And this ramadhan, I think its getting worst. Abah always mad without any reason. Out of sudden he said I'm pretending to be nice to him. I'm sorry if after this I'm not going to be nice infront of him. Heh.

Speaking about university, aku tgh tggu rayuan. Kalau ade nasib aku, dapatla. Kalau tak, mama kate nak aku masuk ipts. Tengokla camne. To be honest, dengan semua benda yg menyesakkan kepala aku ni, kadang2 aku rase dah taknak belajar lagi and nak kerja terus. And of course abah tak bagi kan ? Cakap je lebih abah tu. Heh.

Haritu dah nak ade boyfriend. Tapi mamat tu buat hal plak. Macam sial. And aku fikir, takpelah. Better aku tunggu and tak carik boyfriend for now. Well, jodoh tak ke mana kan ? Tunggu jela. Kot2 aku akan dapat yg lagi bagus in future ? Mane tau kan ? So, tunggu is the right thing to do now. For me la. Orang lain tatau la plak.

Period ? Betulla. Aku dah lame gile tak period kot. Haha. Last bulan 2 ke 3 haritu. Ni dah bulan 8 kan ? Gila tak ? Lantakla. Bulan puasa ni elok jugak tak period. Tak payah ganti puasa. Lulz. Haha.

Raya dah nak dekat. Lagi 3 4 hari je kan ? Baju raya dah siap. Tahun ni 2 pasang je. Cukupla. Aku still tak rasa nak raya. Dengan banyak benda nak fikir, raya jadi benda last sekali aku nak risaukan. Nak shopping pon macam malas. Beli benda yg patut je. Kasut pon nanti2 la beli. Tengok keadaan. Dah berapa tahun aku tak rasa nak raya. Tahun lepas jela kot ug best sebab aku kan nk masok u, so fun sikitla. Tahun ni lgsg. Malap je. Salah aku jugak. Nak buat cane.

Ape lagi? Oh, abang dah balik malaysia. And macam biasa, kerja die ialah mengkritik aku punya kerja. Memperli aku. He is abah no 2. Heh.

So, that's it. Now aku nk kena pg tarawikh. Tata !

No comments: