Tuesday, July 24, 2012

awak tahu ?

Awak tahu ? Move on tu susah. Memang susah. Saya tak tipu. Lagi2 dengan seseorang yang awak tak pernah jumpa, tapi awak dah fall in love dengan dia gila-gila punya. Macam saya. Saya suka MR. ME yg saya tak pernah jumpa. Tapi bila dia dah ada gf, I have to move on. He will might never want me as his girlfriend. He prefer me as his sister. I'm serious. Eventhough susah nak move on ni, saye terpaksa jugak. Sebab nak beri ruang untuk orang lain jugak dalam hati saya ni. Tapi jangan risau. Kedudukan MR. ME dalam hati saya masih sama. Takkan berubah. Sama macam encik superman dan adam rashid. Cuma saya buka ruang baru dalam hati saya ini untuk orang baru. Bila dan di mana saya akan jumpa orang baru tu, terserah pada takdir. :)

Awak tahu, move on memang susah. Saya tak tipu. Tapi awak kena berusaha jugak walau apa pun. Usaha ya ? Saya tahu kita semua boleh. Mana tahu ranai lagi kat luar sana yang tunggu kita sebenarnya ? Kan ? So please, move on eventhough its the most difficult things to do. :)

No comments: