Thursday, June 7, 2012

cinta pertama. (entri balasan dari blog kak zara)

Dia yang mula-mula mesej saya. Bila saya tanya mane dia dpat no fon saya, die kate kawan beri. Saya byk crush. Dari zaman sekolah. Tapi, dia lelaki pertama yg betul2 mintak couple dgn saya. Dan bila saya putus dgn saya, saya menangis teruk. Tak lama pon couple. 6 bulan saja. Tapi, saya akui, cinta pertama sukar di lupa. Dia selalu buat saya gelak. Lama2, cinta tu makin hilang. Bila die dapat kerja baru, die makin sibuk dan bunga2 cinta makin hilang. Mula2, dia yg byk kejar saya sehingga saya setuju couple dgn dia. Bila status itu sah, dia buat tak kisah. Macam saya yg terkejar-kejar dia pulak. Masok bulan ke-5, saya busy study sambil kerja sambilan. Dia marah. Kami selalu gaduh. Sampai satu masa, saya betul2 sakit hati dgn dia dan mula cakap 'kau-aku' dgn dia. Kami putus atas sebab itu la. Dia kata saya kurang ajar. Kini saya bebas. Dan lebih bahagia. :)

P/s : maaf. Terlebih 100 perkataan pula. Tatau mana nak potong lg. Hihi. :)

No comments: