Monday, July 16, 2012

berita baik

Okey, tajuk macam tajuk iklan plak. Haha. Tapi bukan okey. Haha.

Actually ade 2 benda baik aku dapat or dapat tau harini. Which is ;

1. Dia nak berubah. Dia here is MR. ME . I mean, dia cakap tahun ni tahun akhir dia nak enjoy gila-gila. Next year dia nak fokus on bina kerjaya dia dan fokus nak kawen.

Well, I find its interisting. Of course die bukan nak kawen dgn aku, (kot) haha. Alhamdulillah. Aku bangga dengan dia. At least he's thinking about his future. With his girlfriend and his family. Ex boyfren aku tu, seks je die fikir dalam otak die.

(Erggh, jauh menyimpang)

So, he's with his new determination. Good. Very good. Chill okey. He's not gonna be mine. I've been siszoned by him. Haha. I'm serious. Haha. So yeah. Aku harap dia dapat stick dengan benda tu. I mean, he's not young anymore. I hope the best for him. :*

2. Should be the news is I'm going to Mekah this Ramadhan. But it changed due to abah's permission for me to continue my study at MSU. That, kinda shock for me. Mula-mula, abah kata tunggu ratuan dari UiTM dulu. Since I'm not accepted to any of the uni that I applied. So yeah. Tiba-tiba dapat tahu yg waklim nak humban (read: masukkan) aku kat MSU. And abah agreed. Yg aku rasa abah tatau ialah, waklim nak masukkan aku secepat ini. Since maybe MSU ade July intake, waklim soh aku amik intake tu.

2 berita kat atas ni memang betul-betuk mengejutkan aku dalam masa yg sama menggembirakan aku. Satu sebab aku bakal masuk universty. Satu sebab MR. ME dah bagi satu semangat pada aku untuk berubah sekali. Dan aku rasa aku dah tambah suka kat dia. Hehe. Relax. Aku takkan amik die dari sapa-sapa. Aku cuma kagum dengan dia. Dengan kesungguhan dia. :)

Kalau betulla aku akan masuk MSU ni, aku bersyukur sangat. Sangat-sangat. Finally aku akan masuk U balik. Even bukan ipta. Takpe. Aku redha. Belajar kat mana-mana sama je kan ? Yang penting hati dan niat kita.

So, aku rasa tu je kot buat masa ni. Lain kali aku update lagi kalau ade berita baik lagi. Hihi. :D


P/S : aku suka dia. Tak bermaksod aku akan sailang dia. Betul. Aku tak tipu. Langsung takde niat aku untuk sailang dia. Dia takkan pandang aku pon sebagai seorang perempuan yg boleh dicintai. Dia panggil aku adik kot. Aku dah buang jauh-jauh perasaan cinta tu. Crush is crush. Nothing change except he like me too. In this case, he's not. I'm fine with that. Peace. :)

No comments: