Monday, March 12, 2012

sister

kaka aku adalah seorang manusia yang aku anggap berharga bagi aku, even aku sering tk dengar cakap die, yes, aku sayang kat die,

walaupun aku selalu gadoh dgn die, yes, aku sayang die,

dulu, aku prnh janji kat diri aku sendiri yang bila mana boyfriend die yg sekarang ni break dgn die, aku akan pergi belasah or at least tumbok muke pakwe die tu.

sebab ape?

satu: kakak aku dah rosak. rosak dari segi ape, biarlah kitorang je yg tau.

dua: kakak aku asyik menangis sepanjang die kapel dgn kakak aku. aku tk suke kakak aku nanges.

tiga : kakak aku prnh kate die nk byr balek duet laptop kakak aku yg rosak tu. but die tk byr lagi.

tu reason yg mmbuatkan aku akan tumbok die nnti. lantakla kakak aku nk kate ape, die nk marah aku ke, sbb ini janji aku kat diri sendiri. aku benci sial laki macam tu. bodoh betol.

No comments: