Tuesday, March 27, 2012

I'm dying here

Kau tau perasaannye bile kau jatuh cinta. Kau tahu bukan? Lagi-lagi selepas kita putus dengan pakwe kita sebelom ni. Kau boleh rasa ape aku rasa.

I'm dying a little inside here you know. Please. I want you to know. Sikit pon takpe. Aslong as kau tahu yang aku dah jatuh cinta dengan kau.

Aku tahu, aku ni bukan sape sape dalam hidup kau. Well, maybe not yet. But is it wrong if I have a little faith inside me? Faith that you will choose me other than other girl. Can I? Because I kbow, I can heal your broken heart. Because mine was broken too. So I know how to heal our heart together.

Please. Tolong sedar kehadiran aku dalam hari kau. Walaupun bukan sekarang, tolonglah sedar. Tolong sedar yang aku cube mendekati kau. Percayalah, aku bukan seperti gadis itu. Yang telah meninggalkan kau dengan luka yang sgt dalam. Aku yakin, aku tak akan buat begitu.

Beri aku peluang untuk merawat hati kau. Beri saja. Aku janji yang aku takkan sia sia kan peluang itu nanti.

Aku janji.

No comments: