Sunday, December 27, 2009

bengang!!

woi budak..
aku pelikla ngan kaw n ie..
asyik carik gado je ngan aku..
aku tankla carik gado ngan kaw lagi mangkok!!!
penatla gado nie..
kaw ingat aku suke ke gado2 nie??
kaw sukela kot..
kaw mmg suke carik pasal kan??
aku tataula.
kaw yg carik gado ngan aku.
kaw yg delete aku.,.
aku rilek je..
kaw yg gelabah..
suke hati kawla budak kecik..
umur baru 14 tahun..
tapi perangai gengster kaw tu dah macam org umur 20 je...
poyo je lebih,,
baru kene gertak skit da takot..
hey..
itu bukan perangai org yg dah matang..
macam kaw kate kat diri kaw sendiri.
kaw kate kaw dah matang..
dah besar...
tapi perangai still cam2 gak.
macam budak kecik lagi..
padanla ngan umur kaw yg mmg kecik tu..
heh!!!

puas hati aku dapat tulis kat blog ni...
hahhahah...
kalau kaw bace blog aku nie...
kaw nak buat ape??
nak marah aku??
tak heranla weyh....
bak datangla..
ingat aku takot ngan kaw ke???
pg jahanamla!!!!!!!!


ok..
aku nak cte bende lain plak...
malam nie bertempat di TESCO banting..
akan ade satu pertandingan SHUFFLE yg budak group aku masok...
PHOENIX ADDICT.....
mintak2la diorang mng...
aku ras aku tak dapat datang sebab mama mestila tak kasi aku kuar kna???
tahla...
tapi..
i wish yg mama nak pg tesco mlm nie..
yela.
pegi membeli belah ke kan??
hahahhaah..


okla..
nak tiod jap..
hhahahahahha....
till then...
daaaa!!!


p/s;weyh..
kalo kaw nak face to face ngan aku...
aku tak gentarla wey...
bak datang!!!!

No comments: