Monday, December 21, 2009





1. Bekas kekasih saya adalah:
saye tak pernah ade kekasih.

2. Saya sedang mendengar:
lagu watimang landak

3. Mungkin saya patut:
makan???

4. Saya suka:
layari internet 24/7

5. Sahabat-sahabat baik saya:
jaoh di mate dekat di hati

6. Saya tak paham:
kenapa kawan2 kelas saye tak pernah ajak saye pgi pizza hut?

7. Saya kehilangan:
keseronokan di rumah

8. Ramai yang berkata:
saye gemok

9. Makna nama saya:
wangi
10. Cinta itu adalah:
sesuatu yg indah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
makan???

12. Saya akan cuba:
seboleh2nye tak gado ngan aliff nazri (betol ke name die???)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever???

14. Telefon bimbit saya:
nokia express music yg murah je =)

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya tidur balikla.

16. Saya paling meluat apabila:
ade org cari gado ngan saye

17. Pesta/Parti adalah:
clubbing yang sat=ye tak pernah dapat pegi =(

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
mase budak2 lagi sebab dapat sume yg aku nak

20. Hari ini:
hari Isnin

21. Malam ini saya akan:
tengok cte cine

22. Esok pula saya akan:
tengok gossip girl

23. Saya betul-betul ingin:
tido kat umah kazen saye lame2..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
tension....

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Pusat membeli belah

26. Makanan Barat atau Jepun :
Barat kot , jepun tak pernah makan

27. Bilik yang terang atau gelap:
terang kalo nka bace buku.=p

28. Makanan segera adalah:
menyelerakan.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kaw nak pegi mane wawa?

30.Siapa yang anda mahu tag?
beayr.blogspot.com

No comments: