Friday, January 1, 2010

tahun baru ?

hai all...
sori lame tak update..
buzy + takde laptop...
hahahhha...
biasela..
budak menumpang laptop org kan??
kenela buat care menumpang...
hahahahah...

tatau nak kate pe sebenarnye....
hahahah....

erm..
along telah pergi ke INDONESIA...
untuk ape??
die kate mak die soh pg sane blaja akaun.,...
die pergi untuk tempoh 5 tahun korang tau???
lame tu!!!!!!
die kate sekejao je...
hmmmm...
sedey gakla....
huhuhuhu...

ini along.....

lepas nie takdela org yg mintak topap ngan aku tiap2 minggu..
hahhahaha....
takde org untuk borak2 ngan aku kat skola...
hahahaha...

okla..
nak cte azam tahun baru....
hmmmmm...
ade ke????
hahahah...
okok...

  1. nak kuroskan badan....
  2. tanak makan banyak2....
  3. nak blaja buat facial ngan mama supaya mama tak susah kalau ramai org kat kedai...
  4. nak blaja bersungguh2 untuk STPM...
  5. nak dapat 4 prinsipal untuk STPM nanti sbb nak beat abah...
  6. nak buktikan kat org aku pon boleh berjaya...
  7. nak carik pakwe...(ade ke org nak???)
  8. tanak dapat pakwe laki org or org tue lagi....tolongla!!!!!!
  9. tanak carik gado ngan sape2....(boleh ke)
  10. jadi anak yg baik kat mama dan abah.....
  11. jadi kawan yg baik dan tanak lost contact pada kawan2 lame aku....

ok..
aku rase tu je kot azam aku...
huhuhuhu....

okla readers...
ty aku update lagi ek..
huhuhuhu...
till then...
daaa!!!!!!!
muahx!!!!!!


p/s; moge2 tercapai azam aku nie....

=)



No comments: