Monday, December 14, 2009

pening kepala bagai nak gile

hai sumer..
lamer tak update blog..
bz weyh..
perhatian ye....
tajok tidak mencerminkan entry ini....

ok....
nak citer..
aku telah menyambut befdayku yg ke 18 pada 04 haribulan 12 tahun 2009.....
aku telah mencube berkali2 untuk mengepost gambarku didalam blog nie..
tapi naper tah????
henpon aku macam dah jadi giler plak....
sebab dah terhempas berkali2 yg tak boleh nak dikira jumlahnye...
nak beli henpon baru???
jangan harapla..
tunggu aku ader duwet sendiri kang..
baru boleh beli fon baru....
biler ek???
tahla.....

ok..
next story....
the ZENITH akan membuat gathering beramai2 pada 27 haribulan disember ini..
bertempat di midvalley megamall....
aku nak datang???
peluangnye hanyela 95/5 % je..
naper??
korang tau2 jela kan bapak aku tu macam maner??
nak kuar pg banting pon takleh..
apetah lagi pegi gathering cam2..
kat mid plak tu.....
cam takde harapan langsongla kan???
tapi time tu abang aku da balik...
tapi macam dulu gak..
tataula biler bapak aku nak kasi aku kuar jalan2 ngan kawan2 aku....
tapi..
kalu bapak aku kasi aku pegi gathering nie....
sumpah aku takkan melawan cakap dier lagi.....
sumpah aku sujud syukur time tu gak.....
hahaha....

luper plak nak cakap..
now is currently blogging kat waklim's house..
sebab kene temankan kaktin kat umah..
kerana cik yah n da gang pegi berjalan2 ke indonesia....
haha....
perasaan??
gembirala..
sebab terbebas sedikit..
sedikit je..
jangan salah anggap ek????
hahhahha.....

2 hari nie aku gado ngan skandal aku..
diulangi..
skandal ye..
bukan pakwe..
so..
aku dan dier langsong tak berbalas mesej selama 2 hari....
pada hari ketige...
die mencari aku semula..
aku biar je mule2...
dier mesej aku tak reply..
dier kol aku tak angkat....
lame2 sampai 27 miskol korang tau tak???
hahhahah..
aku pon berase sedikit seram ngan mamat nie...
lalu aku pon mengangkat pada panggilan yg ke 28...
dier kate...
''sori ek awak....janji tak buat lagi''
aku pown kalo org da mintak maaf..
maafkan jela..
betol tak????
huhuhu...

lagi satu...
skang nie.....
citer PHOENIX ADDICT RE-ENCHAINED da publish kat youtube......
korang bukak youtube...
taip...
PHOENIX ADDICT RE-ENCHAINED...
ejaan mesti betol tau...
kalo tak....
tak jumpe kang.....
hahahah.....
2 3 menjak ni..
aku semakin gemar menggunekan perkataan "KANG"
yg membawa maksod nanti...
aku rasela..
aku pown tak kompem maknenye..
hahahahahha....

demam SEHATI BERDANS semakin menghampiri kemuncaknye....
minggu ni pasangan faveret aku terkeluar iaitu DIRA N ASH....
sedeh doe!!!!!!!!!!!!
aku siap cakap kat mama...
''ala....OSHIN punyer yg kuar....''
sekali....
nah kaw!!!!!!!!!
DIRA plak yg kuar....
huhuhu....
keluargaku iaitu PHOENIX ADDICT semakin ramai..
(ye kot?????)
hahahha..
diorang nak masok comp kat tesco pada 27 haribulan 12 ni..
same ngan tarikh gather the zenith....
kalau takleh pegi gather the zenith..
dapat pegi sini pown jadila....

semenjak aku dimarahi abah supaya tidak berjumpe lelaki lagi....
aku terase aku semakin jaoh dari mereka
mengape??
kerana aku tidak dapat mengupdate ape2 info dari mereka..
mama sudah tidak percaya kepada aku lagi semenjak peristiwa itu....
perkataan ''ma...tira nak kuar jap...jumpe kawan''
pasti akan disusuli perkataan seperti ''tak payah...mengade2....'' atau ''saper kawan kaw tu...bawak pegi kedai sini''
setelah perkataan itu yg kuar dari mulut beliau...
pasti aku tak berani untuk menjejakkan kaki keluar dari kedai mama tu...
takot kene tulah plak kan?????
bapak aku slalu kater yg dier tak suker org ungkit2 perkara lalu....
tapi...
dier sendiri suker ungkit2...
korang nak tau...
sumer bendela dier ungkit..
dari perkara kat skola..
sampaila perkara yg aku rase aku tak buat pown...
seperti....
pilihan aku untuk masok sains tulen....
dier kater....
aku telah berkate begini kepadanya....
''tira dah kompem abah...tira nak masok sains tulen...tanak aliran lain dah....''
well...
aku taktau bile aku cakap camnie pon....
dah sah2 kat skola aku tu cumer ade 3 aliran je kan????
kalo aku tak masok sains tulen,,,,
takkan aku nak masok sains agama yg aku tak layak tu???
sebab aku dapat D untuk bahasa arab komunikasi mase PMR.....
takkan sains teknikal yg memerlukan fantasi dan kemahiran melukis yg besar?????
yang aku takder langsong kemahiran2 tu????
so..
i have no choice actually.....
kompem2 sains tulen je la yang aku boleh masok kan???
betol tak????
korang ader otak pikir sendiri ek???
n he always repeat about my case in SBPI SABAK BERNAM tu....
like my stealing at canteen case......
hey!!!!!!
enoughla..
i've learned my lesson...
so???
takyahla ungkit2 lagi kan???
bukannye aku tak belajar dari kesilapan....
just i'm too tired to hear him babling about that thing anymore.....
dier tak paham perasaan aku..
even aku tau dier sayang aku..
tapi....
pleezla....
don't remind me about the same thing again and again!!!!!!!!!!!!
bukan aku tak suker dier cakap2..
tapi masalahnye...
aku da boring tau dengar.....
ape2 jela....
serious nie..
kalo dier dapat tau bende nie..
mesti aku kene 'flying kick+penampar+terajang+tepon kene amik dan sewaktu dengannye'


okla para pembace sekelian..
terime kasih kerane membace...
huhuhu.....
till then..
daaa.....

p/s; in adalah entry saye yg paling panjang setakat ni...
agak seronok kerane dapat membalas dendam terhadap entry terdahulu...
semue citer pown nk masok..
hahahahha....=)

p/s 2; sori ek deylla..
tertiru cara kaw post entry.....
jangan marah ek????
bhahahahah....=)


No comments: