Wednesday, December 2, 2009

cuti yg tak berape nak besh....

hello fans!!!
eh.....
aku ade fans ke??
hahaha..

ok....
harinie sangatla busan....
even pagi2 tadi dah ade sedikit keriangan..
tapi last2..
boring gak..
tak dapat pegi banting plak harini.
hmmm...
hilang peluang nak tengok muvie PHOENIX ADDICT....
sedeehnye!!!!!!
bagi korang yg tatau..
maybe tak rase aper2 kan???
tapi aku rase sedih sangat!!!!
yela..
pasnie tah biler boleh tengok lagi kan??/
huhuhu..
ok..
next story...
HELL HOUSE BY THEM
akan diadakan pada 12/12/2009
aku rase samer tarikh plak ngan maison punyer tarikh..
tah??
aku pown tatau...
tapi diorang kater..
5 haribulan ader gak event..
event aper tah??
untuk pengesahan tanye org yg pakar ek....
huhuhu...
ok..
next...
skang nie budak yg marah kat aku dah tak marah kat aku lagi dah..
dier da mintak maaf kat aku hari isnin lepas..
hahahh...
bagusla..
satu group tak elok gado2 kan??
huhu....
ok...
next...
luper nak cakap......
hari isnin lepas aku jumper YOSHIRO yaw!!!!
ala...
yoshiro yg shuffler untuk PHOENIX eh silap..
HARDSTYLE REPUBLIC..
hahahha...
yoshiro adek saiful apek...
muker dier sebijik yaw ngan apek tu..
cumer dier hitam skit je..
hahhaahha....
ok...
next...
budak tu mintak tolong kat aku lagi...
bende yg samer....
nak tolong ke tak??
macam tergerak untuk tolong....
tengokla dulu.....
hmmm....=)
okla..
penat typing nie.....
ty aku post entry lagi....
pas bace blog org..
terinspirasi untuk post entry blog sendiri..
huhuu...
till then..
daaaaaa....
p/s; aku sayang kat kaw....
kaw tau tak?????

No comments: