Sunday, May 20, 2012

buta

Cinta tu buta. Tolong cakap dengan aku, aku salah. Cinta tu buta ke ? Ape yg buat cinta tu buta ? Gila la. Cinta kan suatu perasaan murni yang sepatotnya ada dalam diri semua orang. Do you ? Sometimes, I do believe in love. But sometimes I don't. Cinta yang buatkan aku tak tido malam tunggu dia, padahal dia boleh tido. Cinta jugak yang membuatkan aku nampak bodoh depan dia walaupun aku dah mencuba sehabis baik . CINTA jugak yang buatkan aku sanggup bergolok gadai semata-mata tanak dia kebulur. Aku tau cinta perlukan pengorbanan. Tapi, pengorbanan opah kau kalau asyik on my side je ? Ape tu ? Aku dah rasa aku ni cuma tempat dia boleh maki. Luckily, aku cepat sedar and aku putus dengan die.

Tapi sedihnye, pedihnye, aku je yg rase. Aku menangus bagai nak gila, ade orang tau ? Takde, pehh, sakit bhaii!
Tapi, alhamdulillah, I can move on (I guess) .
I just need some space and a new man. Who can take care of me. Please.

I don't want MR. ME . Infact, aku doakan dia dengan MISS. MS bahagia hingga ke anak cucu. Biarkah, dia dah bahagia. :)

I just need someone else than him. But if he's my destiny, what I can only said is alhamdulillah. That's ALLAH 's ketetentuan, kan ? Takpela. Aku redha.

Kesimpulan aku nak cakap, cinta tu buta dan juga boleh membutakan. Termasok aku.
Takpelah. Past is past okey. I need to open a new vook of everything. :)

2 comments:

Rean said...

mungkin Allah nak beri kamu yg lebih baik dari dia :)

tira said...

Bobo - eh, awak yg follow saye kat twitter tu kan ? Hehe. Thanks btw for your thought. :)