Friday, September 23, 2011

tiada tajok yang dapat menggambarkan entry aku harini

hari ini hari jumaat, semalam hari khamis, macam abang zahiril adzim cakap, bende ni takkan undur ke belakang, takdenye hari ni hari khamis, lepastu esoknye hari rabu, itu orang gila kot yang cakap. dan juge, takde lepas pukul 5, pukul 4. bende ni common la, semua orang tau. semua bende mesti berjalan ke hadapan, takde jalan ke belakang. kecuali orang lumba jalan kaki ke belakang, ye itu baru kite ke belakang. yang laen takde. semua ke depan.semua orang tak boleh nak patah balek ke mase silam. filem back to the future tu aku rase diorang buat saje2 je. kalau btol ade orang boleh buat mesin camtu, aku rase hancur kot dunia ni.

macam aku,aku tak boleh nak patah balek kat mase silam aku dan pesan kat aku yang dulu jangan makan banyak2, nanti gemok kat mase hadapan. tak boleh. tu bende dah lepas. aku tak boleh buat ape dah. aku dah jadi ape yang aku jadi skang. dan aku jugak tak boleh nak patah balek kat mase silam aku dan soh aku yang dulu blajar rajen2, nanti pandai kat mase hadapan. tak boleh. aku dah jadi ape yang aku dah jadi skang. and aku bersyukur sangat. kalau aku pandai sangat mungkin aku akan jadi gila macam sorang kawan aku. dan kalau aku kurus skang mesti ramai pakwe aku. ok. enough, berneti merepek tira.

*tarik nafas dalam2, lepastu lepas.

semua bende yang jadi kat dalam hidop kite dah ditentukan sejak kite blom lahir lagi, so ape yang nak kecoh2 sangat? just terima dengan hati yang rela je lah. janganlah merungut2 kan? so skang ni aku memang terima dengan hati yang rela jelah apa yang aku dapat. dapat masok UiTM pon dah cukup bagus untuk aku. dapat roomate yang happening dan jugak coursemate yang sangat sporting. ohh ohh, ingat tak aku ade cakap sorang perempuan klas aku sangat gedik? aku rase die tak suke kat aku doe. haha. kalau aku cakap2 ngan sorang boy ni, die mesti macam pandang2 and macam nak menyampuk aku bercakap dengan budak tu.
sebagai contoh ; malsla bagi contoh, nanti nmpak sangat aku tak suke budak tu,haha,

aku ade bende happy nak share ngan korang. hehe.

*buat muka gedik sekejap

semalam aku jumpe my Boyfriend. heeeeeee. sangat happy okey. walaupun busuk2 bau peluh, die tak kesah pon. hahaha. pastu die ajak minum sekejap. die yang belanja lah pon. die datang ngan kawan die. die baru balek keje. tapi mase jumpe pon tengah buat keje lagi.

*okey, susunan cerita berterabur sikit dek kerana terlalu happy. haha.

mase aku dalam studio tengah dengar akak2 senior cakap2, die call. die cakap die kat shah alam. die tanya nak jumpe tak. aku cakap okey, tapi dalam fakulti lagi. pastu die tunggulah dalam kete. aku nampak die tros pg sebelah kereta die dan senyum. die soh masok dalam kete. then dalam kereta borak2 pasal study, pasal kelas, pasal kawan2 aku.pastu die tanye boleh keluar tak, aku cakap boleh, pastu kitorang pgla minum sekejap. minum2, pastu die jumpe member die kejap, pastu dahla. die hantar aku kat rumah wawa. pastu die balek. end of story. heeeeee.

memanglah happy dapat jumpa boyfren tersayang. sape yang tak happy boleh check hati dan perasaan tu. tu namenye korang dah takde hati kat boyfren/girlfren korang. baek korang mintak putus sebelum ade orang yang kecewa.

sekarang ni kerja die membuatkan di lagi busy dari dulu. dulu die still bioleh spent time ngan aku kalau malam2. boleh borak2 gelak2. skang ni, nak borak pon kadang2 tak sempat. nak mesej2 pon kadang tak sempat nak reply. lahi2 dah hujung2 bulan ni, nak antar report bagailah, memang busy habislah. kalau salah timing call die, memang mendapatla die jerit tengah busy. so, aku kene paham2 jelah kan. hmmmmmm.
i love him. fullstop. no others.

skang pukul 4 pagi. tepat2 4 pagi. dan aku tengok langsir2 kat sekeliling aku pon dah soh aku tido. susah doe. dapat online free. sape taknak kan? samapi tak tido pon aku sanggup kot. tapi malu lah pulak. nanti owner tu kate aku ni jakun sangat plak. hehe.

seriously tiera,you need to stop right here.

aku ade kelas pukul 9.30 nanti ni, so, i have to hit the sack now. kang dalam kelas mulelah tersengguk2 farah atira. heish, ape nak jadi. haha.

got to go people. tata.
p/s ; missing this picture's moment. =)






No comments: