Saturday, October 29, 2011

lame tak jumpe. rindu. =)

kakak ku sebok tanye aku,

"bile blog kau nak sapmpai seratus post?"

aku pon tatau, aku bukan otaku blog, ku hanye akan update blog aku bile aku nak, tu je, takkan sume bende nak bagitau kat orang kan? ade gak yg kene simpan sendiri,


sebenarnye aku taktau pona ape nak cte kat blog, aku buat blog just for fun je, so ape yg nak kecoh2 kan?

alhamdulillah, life aku makin better sekarang, my boyfriend pon dah maken penyanyang. selalu nasehat aku in everything i do. and i hope if he's really my husband, he will take care of me.
rindu kat die, lame tak jumpe,

ouh ye, semalam birthday boyfren saye, jadi saye pon jumpe die, saye bg die jam tangan, jam tu sepasang dengan saye punye. memule saye nak belikan perfume. tapi kakak saye kate perfume sangat mahal, jadi saye pon gantikan perfume tu dengan jam.
tadi mase bagi jam tu kat die, die tengah penat,so macam takde feeling die cakp thanks, die tak bukk pon hadiah tu, dah balek umah baru die bukak hadiah tu, patu die mesej cakp die dah bukak and die cakap thanks. die cakap camtu je pon aku dah rase sangat gembira. fyi, ini first time aku bagi hadiah kat lelaki. so memule macam blur gak la nak bagi ape kat die. nak bagi baju tatau saiz, nak bagi kasut pon tatau saiz, u yg bg jam, dan dan time tu ade yg couple jam punye, alang2 beli je la, tak sempat nak bg die kek sebab tak sempat nak beli. takpelah, next time aku belikan die kek. aku tunggu nanti befday aku die nak belikan ape plak, =)

No comments: