Saturday, September 17, 2011

kamu, tunggu sekejap.

Maaf. Emosi aku kurang stabil harini. Dan aku sendiri tak tahu kenape. Semaalam aku dapat tahu 'kawan' aku masok skola pondok. Mak die kate die kene tekanan perasaan dan die yang mintak nak masok skola pondok tu. Bukan aku nak kate skola pondok tu tak elok ke ape, tapi aku tak paham. die elok je aku tengok. Bukan aku nak kate ape, tapi die reject friend request aku kat facebook. Ape tu? Ke die soh mak die cakap camtu kat orang yang carik die? Mesej yang mak die bagi camni.

" dia mengaji sekolah pondok hari tu dia ada masalah tekanan perasaan..kat sana tak bole pkai hndphone..tlg jangan kacau dia lg ya dik.. "

gua tak tau bhai. betol ke tak ape yang mak die cakap ni. gua betol2 taktau.

Jujur, jujur aku cakap. Aku memang rindu kat die. Tak kesahlah orang laen nak kate aku ni gila ke ape ke. Aku tak kesah. Die first love aku. Die yang first bukak hati aku untuk terima cinta. And aku tak tipu bila aku kate aku rindu kat die and kadang-kadang aku nanges bile aku ingat kat die. Buat ape aku nak tipu. Bende camni melibatkan hati dan perasaan aku. Tak kesahla ape orang nak kate. Macam wawa yang mengejek kate2 aku. Macam wawa kate kat aku bile aku kate aku tengah nanges pasal die.

" kau janganla jadi bodoh.kau dengan die bukan ade ape2 pon. yang kau nanges bagai nak rak kenape? bodoh betol. "

Aku tak kesah orang nak kate aku ni jiwang karat ke, tak sedar diri ke. Tak, aku tak kesah. Aku tau die tinggalkan aku tibe2 ade sebab. Die kate die perlu masa. Aku tatau untuk ape. Tapi aku hormat sebab die yang nak.

Aku tak pernah malu bile aku kate aku nanges sebab die. And even beberapa hari lepas aku nangis bile ingat kat die.

Aku masih mencuba menyusun setiap susunan hidup aku. Mane kenangan yang harus aku simpan kemas, mane kenangan yang harus aku buang jauh2. Mane yang boleh menggembirakan, yang boleh buat aku menangis. Semua tu. Orang yang tak kenal aku luar dalam mungkin tak paham dengan ape yang aku cube buat. Dengan ape yang aku rase. Even wawa kembar aku pon masih tak paham aku. Aku tak tipu. Wawa masih tak paham dengan ape yang aku rase. Wawa sebok dengan keseronokan yang die rase boleh membahagiakan diri die sendiri. Entahla.

Dan aku masih mencuba untuk menerima setiap perkara yang berlaku itu ade hikmahnya. Aku lepak2 ngan kawan2 wawa, macam2 perangai aku jumpe. Diorang jenis kawan yang pentingkan kawan. Macam mel yang jadi kawan baek wawa, die sentiase pikirkan wawa dalam ape yang die buat. Yang aku nmpkla. Kawan2 die yang laen, macam ika,didie,azie,momo. Diorang kawan2 yang baek. Bile aku lepak ngan diorang, banyak yang aku belajar. Way of lifestyle. camne nak kenal lelaki tu baek ke jahat. And stuff like that. I'm fine with it.

Korang pernah dengar lagu Ku Mahu Kau Tahu dari band hujan? Bile mule2 die tinggalkan aku, aku slalu dengar lagu tu. Aku tak tau kenape. Hmmm.

Kalau lagi laame aku tulis, lagi banyak aku merepek. Aku cume nak cakap yang aku rindu kat die. Kat someone yang bername IZUAN SHAH. Kat lelaki ni.



tau lagu ni? lagu ni untuk die. i wish you were here.

I can be tough, I can be strong
But with you, it's not like that at all
There's a girl that gives a shit
Behind this wall, you just walk through it

And I remember all those crazy things you said
You left them running though my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, damn, damn
What I'd do to have you here, here, here
I wish you were here
Damn, damn, damn
What I'd do to have you near, near, near
I wish you were here

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say it like it is
And the truth is that I really miss

All those crazy things you said
You left them running though my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, damn, damn
What I'd do to have you here, here, here
I wish you were here
Damn, damn, damn
What I'd do to have you near, near, near
I wish you were here

No, I don't wanna let go, I just wanna let you know
That I never wanna let go, let go, oh, oh
No, I don't wanna let go, I just wanna let you know
That I never wanna let go, let go, let go, let go
Let go, let go, let go, let go, let go, let go
Let go, let go, let go

Damn, damn, damn
What I'd do to have you here, here, here
I wish you were here
Damn, damn, damn
What I'd do to have you near, near, near
I wish you were here

Damn, damn, damn
What I'd do to have you here, here, here
I wish you were here
Damn, damn, damn
What I'd do to have you near, near, near
I wish you were here.


notakaki: walaupun aku dah ade boyfren skarang, aku still rindu kat die ni.

notakaki2: kalau sesape yang bace ni pastu kenal die ni, tolong gtau die yang aku
rindu kat die. please.

notakaki3: ni entry bagi meluahkan perasaan rindu aku selame ni. lagu tu pulak memang
fit dengan perasaan aku.

notakaki4: B. hney harap B faham. hney dah cite kat B kan pasal die ni.

No comments: