Monday, September 12, 2011

kerinduan

macam biase aku menghapdate blog sebulan sekali je,
faktor2,
1. malas
2. takde laptop

dan sewaktu dengannye.

sebenarnye takde bende nak cte,

aku dah masok uitm shah alam,
bf aku dah okey ngan aku,
and stuff like that je,

oh ye, aku update ni pon kat umah kakak aku,
pinjam laptop die,
since aku takde lappy lagi kn,

so far,
everything going smoothly,
aku dapat roomate yang stu kepala,
even mude dari aku,
but still aku okey ngan diorang,
oh aku ade 3 roomate, tiga2 19 tahun,
aku sorang je 20,
akak la ni kan?
haha,

tapi aku ngan diorang aku kau aku kau gak,
selambe je,
haha,

btw, dapat coursemate umur 23,
pergh,kakak, tapi tak kasi panggil kakak,segan die kate,
takpela, die ok, aku ok jugakla,
haha,

then,
bf ajak jumpe,
tapi asyik tak sempat je,
haritu mds yang sangat pack die punye jadual,
pastu hari ahad lak,
abah datang, tros die merajok kot,
haha,
pastu die busy,
bulan ni je die tiap2 minggu ade event so,
memang rabu sampai sabtu habis busy lah,

tahla,
tatau bile sempat,
nak jumpe esok, tapi class aku pack esok,
bile la boleh jumpe pon aku tatau,
takpela,
maybe next time,
i miss him,
and surely he miss me too,
haha,

nothing else to say,
tata uollsssss,
=)


p/s; kelas dah mule and first class dah salah masok,haha,sumpah lawak, =)

No comments: