Friday, August 26, 2011

kepuasan

aku sendiri tatau ape makne kepuasan tu,
puas minum?
puas makan?
puas having sex?

entah,
sebab aku sendiri pon tak pernah puas dalam hidop,
ade je bende yang aku tak puas hati,
contoh;
aku tak puas hati dengan abang aku sebab die dapat ape je die nak.
aku tak puas hati sebab aku selalu kene marah,

done,
tu contoh je,

entahlah,

korang puas ke dalam hidop ni?

aku rase aku puas kalau dapat marh adek2 aku yang kurang ajar dengan aku.
tapi lepastu aku kene marah,
macam takde point plak.
pastu aku puas kalau dapat gadoh ngan kakak aku even aku salah.
boleh ke camtu.

entahla.


sekarang ni aku rase macam aku melakukan kesalahan dengan tidak berfikir masak2 semase di appoach aku, entahla.

time tu memang aku puas sebab ade orng approach,.
tapi skang ni,
rase cinta ,cam dah pudar plak.
tatau camne nak cakap.
aku confius sebenarnye,
aku tau aku mude lagi.
tapi entahla.
darah mude kan?

so skang ni.
aku hanye mampu berdoa,
kalau betol die jodoh aku, panjangkanla jodoh ini,
tapi jika die bukan jodoh aku, maka Kau hilangkanlah die dari hatiku.

2 comments:

Athirah | Coral Tulip said...

http://youtu.be/hlfIVyjWw7M :D

tiera said...

thanks thira,
for ur concern.
=)