Monday, January 18, 2010

suka dalam duka....

hai all..
sowi lame tak update,,,,,
bz gle kot....
mak aku kater...
''STPM just around the corner''
boring plak aku dengar bende yg same ulang2..
hahhaah..
nak wat cane????
dah bende betol kan ????
hahaaha....

okl malas nk cte pasal nie...
=)
ha'....
ni url die..
korang tengokla sendiri....
=)
skang ni aku dah macam addict gile ngan lagu nobody-wondergirl....
hari2 kot nak nyanyi..
hahhahah...
best gile kot !!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=BA7fdSkp8ds


ha'....
ni url die..
korang tengokla sendiri....
=)
aku rindu kat die....
tapi die selambe je ngan aku...
sedey aku....
aku rase die tukar nombor lagila...
biarla.....
kalau die anggap aku kawan die.....
mesti die bagitau kan ????
lantakla....
asalkan die bahagia....
aku tak kisah terluke asalkan org yg aku sayang bahagia....
=(

okla...
aku nak out dari segala macam internet nie..
ty kalau ade mase n ader kemudahan internet...
aku update lagi ek...
hahahah....
cheers for the exam !!!!!!!
(aku tatau ape yg rasuk aku sampai cakap macam nie)
=(
till then...
daaa !!!!!!



p/s ; aku dah puas terluka....
bagila peluang aku gembira sikit...
pleez!!!!!!!
sayang korang !!

2 comments:

Athirah | Coral Tulip said...

tak kisah kan kalau belajar bagai nak rak asalkan orang yang kita sayang bahagia :)

tira said...

yela athirah..
thanx...
=)