Tuesday, April 13, 2010

ini serius,serius,serius

hai all...
cam siot je..
aku dah tulis panjang gle..tapi terdelete plak...hahhah....tape....
tulis balik....

aku da lame tak berblogging nie...
rndu ngan kaw wahai blog..
hahhaaahh.....
aku dah tatau nak buat gaya penulisan camne????
hahhahah.....

semalm aku dah buat satu bende yang mama aku tak kasi aku buat....
tapi aku buat gak..
pe bende????
mane boleh gtau...
ty korang gtau mama saye...
hahahahha..
=)

okla...
nak cte...haritu,wawa pg stalking blog orang,myspace,facebook...
aku pon tau gak..
tapi tak sempatla..
hahha..
then taula..
ade 2,3 orang budak PA tgh gado....
sebab...
adela budak PA ni mmg gle kuase skit...
aku malasla nak amik tau kan??
cukopla dulu aku gado ngan si ALIP tu...
mals nak gado lagi,..
so,,,
diorang kate...
hujung minggu nak table talk....aku ingatkan budak nie baek tau..
rupe2nye...gile kuase,,,GS lagi...
heish....
tahla..
tengok luaran je kan....
macam baek...
tula...
dont judge a book by it's cover kan??
nak wat cane???
dah terjudge..
hahhahaha....
okla..
kau rase aku boleh pg kot..
lgipo da lame gle tak jumpe diorang...
bolela aku mintak hutang kat along..
hahhahaha..
die kate hujung bulan..
tapi sampai skang tak bayar lagi....entahla..aku ni pon jenis yang bagi je....
lantakla die...
okla...
aku nak balik nie..
ty kalo ade mase...
aku update lagi blog nie..
sorila..
blog kucar kacir skit..
tade mase nak update ngan pg cc...
sebenarnye..
banyak cte nak cte kat blogger2 sume...
tapi tula kan??
budak skola kenela buat care budak skola kan???
hahaha....
mama slalu kate..
aku tak pernah blaja..
sebab die tak nmpk aku blaja kat depan die...
tahla..
mama mmg nak aku blaja kat depan die hari2 kot...
baru nak caye yg aku blaja kan??
mama slaloo compare kan aku ngan abang..
tahla...
abang ngan care die sendiri blaja..
aku ngan care aku sendiri.....
susahla kalo dapat mama camni kan??
tahla..
malas nak pikir..
yang penting aku blaja dahla..
tak kesahla orang nak cakap ape kan....
aku yang blaja,,,bukan mereka..
hahah....
okla...
ty ade mase aku update ye....
rindu korang sume2.....



p/s; aku benci kat kaw....bajet touching2 plak..ingat aku kesah???
pgla nanges sorang2....nak nanges sebab kawan kaw pg tengok laptop org laen...
gelak2 ngan org laen...kaw nak touching plak...kaw tak pikir plak perasaan aku mase kaw
amik kawan aku kan????kaw pikir persaaan kaw sorang je....weyy....sedarla.....
kalau kau bace nie.....pikir2la....jangan pikir perasaan kaw je...kawan yang kaw saketkan
hatinya kaw tak pikir plak???hati aku??perasaan aku,,,mase kaw malukan aku kat
boyfren kaw gune 3g tu..aku taula aku takde boyfren....tayahla tayang boyfren kaw kat
sume orang...wey perempuan.....aku mals nak gado2,,,tarik2 tudung ke???malsla weyh!!!!
kiter kan same2 perempuan...tanakla gado2 nie....penatla weyh....gado2...lagi2 ngan kaw...
kaw dala cepat touching...tu yang mals tu...dahla....penat tau cte pasal kaw....kalo kaw nak
face2face ngan aku...bak datang...aku tak takot...sebab aku betol....weyh perempuan...hidop
aku dah dipenohi ngan pergadohan....tu pasala ku tanka gado2 dah ni...penat..tau tak
penat????tahla weyh....suke hati kawla.....

No comments: