Tuesday, January 5, 2010

fist day at school yang memenatkan....

4 januari 2009

hari nie start skola..
bangun pagi je..
aku da pelik..
nape aku alarm jam aku pukol 5.30???
tibe2 aku sedar yg aku akn mule bersekolah harini....
hahahahah...

ok..
pagi2 abang jirul hantar...
naik persone sebab kancil punye lampu brek rosak pastu kan hujan..
takot org blakang sondol coz' tak nmpk lampu....

sampai2 je tros lepak kantin tunggu erna....
erna sampai je tros macam histeria sebab lame giler kot tak jumpe...
hahahahahah....
then nmpk beya...
babai2 mcm org gile skit sebab die suke babai aku...
hahahah...

tehn masok klass..
pindah randah sebab tak kompem klas lagi..
grr..
penat !!!!!


alamak !!
mama dah soh tido..
sebab esok skola..
okok...
esok2 aku update lagi..

till then..
daa !!!!!!!!

p/s ; i miss school ????

No comments: