Friday, November 4, 2011

penipu plus pembohong plus plus plus

okey, tadi aku nampak gmbar izuan shah dengan makwe die, sape izuan shah? aku ade tulis pasal die dulu, ni ha, kalau korang nak tau la, yang aku nampak, die bahagia je, takde pon stress macam mak die kat haritu, haha, bodoh sial,

salah satu status die bertarikh 14 august, padahal entri aku yg haritu, 16 september kot, agak2 la weh, entah ape tah masalh die, aku pon tatau, heish, laki memang camtu ek? bodoh betol, aku tak nafikan yang aku memang sayang kat die, tapi lame2 rase sayang tu dah berubah jadi dendam je tau tak, aku tak puas hati kenape die tinggalkan aku camtu je, yelah even kitorang takde pape dulu, tapi aku ade simpan rase sayang kat die, tapi tetibe die senyap je, sape tak bengang kan?

pasni memang silap besarla kau dengan gf kau tu, silap besarla nak menganjing ngan aku, kau memang silap besar, silap besar sangat, hahaha, trngokla ape aku buat pasni, tengok je la, kau akan menyesal nanti, haha,

No comments: