Wednesday, November 16, 2011

single

alhamdulillah, finally, i'm single again. bukan nak kate aku bersyukur ke ape. tapi aku macam rase bebas sangat. aku tatau kenape. mungkin sebab lepas ni aku takyah nak pikir perasaan die kalau aku nak buat ape2, maybe sebab aku boleh flirt dengan lelaki lain dengan lagi bebas lepas ni, sebab sebelum ni kalau aku nak flirt, mesti terfikir,

"eh, aku dah ade boyfren"

ha, camtu, skang dah takyah dah,

malam tadi aku pg karoke, untuk menyenangkan hati yg lara, =( dah lame tak pg, so aku ajakla malisa,kakak aku, ngan azie, biaselah, partner in crime aku, haha, then tetibe wawa kate botak nak ikot skali. aku punye happy tu, pergh, memang suke la, haha, sebab botak adalah seorang kawan yang baek, yag boleh ajak gelak gile2 punye, =)

then tadi mase botak call die dah sampai kat bawah umah, aku turonla, memule tak nampak, pastu rupenye die menyorok, haha, kelakar gle, tetibe iwan pon ade skali, iwan ialah superman, superman ialah iwan, nanti aku tunjok gmbr, heeeee,
aku suke iwan ni, sebab die comel, =) tapi serius die memang comel, gelak die, care jalan, dah la kurus keding, haha, lawak gle, =))) aku senyum je malam tadi, diorang dah ubatkan hati aku yang tengah bersedih ni sebab baru lepas clash, alhamdulillah, aku dapat kawan2 yang sangat sporting, yang tau care nak buat orang gelak, yang tak kesah kene bahan, semualah,

dulu, ye, aku akui mase memule aku kenal dunia, aku memang memalu, kene bahan sikit, nangis, tapi skang tak, i've learn from my mistake, =)

since aku dah breake ni, aku tak pernah call die, tak mesej die, because he want it that way, die yg cakap ngan aku,

"pasni jangan mesej or call aku lg, kiter dah tkde ape2"

see, die yg antar mesej camtu, so, aku nak buat ap lg,
die yg cakap, bukan aku, aku cakap okey jela, dah die yg nak, aku tak kesa kalau die still nak kawan, sebab aku admit, he's my first official boyfriend, memang susah aku nak lupekan die, aku nangis kot semalam sorang2, orang laen tatau, ape? first time bercinta, konon2 nak sampai kawin, nak beli rumah, nak beli kereta, last2 camni gak, break jugak, aku bukan nak ungkit2, tapi kalau betol, aku nak ckp ape lg? aku admit gak aku bukanlah seorang perempuan yg sempurna, and maybe care aku laen ngan perempuan lain, mungkin aku tak selembut perempuan lain, mungkin aku tak sebaik peempuan lain, and jodoh aku bukan dengan die, ape orang kate,

"kite kene jumpe org yang salah sebelum jumpe yang betol,"

aku tatau betol ke tak bende tu, aku ngaku, aku still rindu kat die, rindu nak call die, rindu nak gelak2 ngan die, tapi nak buat camne, it's over, i can do nothing, aku cume menunjukkan ketidakpuasan hati aku, pastu die plak yg melenting lebih, and tros die yg putoskan hubungan kitorang.

and skang aku rase okey skit, lepas dah gelak2 ngan diorang mlm tadi, aku bersyukur sangat sebab dapat kawan2 macam diorang, =)



blogger, meet IWAN @ SUPERMAN, =)
iwan ni mase memule kitorang nak kawan ngan die, die malu2,susahla nak dengar suara die, lelame dah rapat camni, kalau tak kene bahan memang tak sah, haha, =)



blogger, meet botak, =)
diorang kate botak ni jahat dulu, entahla, haha,

they were good frens to me, let me laugh untill i had sakit perot, like to yeeling at me, but in a fun way, =)

never think i will have this kind of fren, thanks kawan,

smiling all the night, =)

No comments: