Friday, June 17, 2011

KL GANGSTER vs PEKIDA

aku tanak komen banyak,cume nak cakap,
kenape PEKIDA macam menggelabah gile pasal sebutan 'ayahanda,abang long,kak long' (dan satu lagi lupe plak) kat dalam citer KL GANSTER?
ni dialognye,

''gua tak kira lu ayahanda ke,lu abang long ke,ini KL gua punya''

yang aku tak paham,dalam cte laen ade gak kot org cakap camtu,tapi takla sampai kene buat permohonan maaf depan semua orang macam Syamsul Yusof kene,

aku bace kat paper,syamsul yusof tu dah buat permohonan maaf kat penaung PEKIDA tu, tapi kenape orang tu soh buat press conference bagai?

kalau setakat sebab cte tu pasal gangster,pastu takot orang pikir PEKIDA pertubuhan ganster,aku rase alasan tu macam tak cukup kuat plak,melainkan PEKIDA memang sebuah pertubuhan gangster,barula perlu takot kot,(kau tak tudoh,aku cakap je,)

tahla.orang zaman sekarang ni,agaknye dengki dengan kejayaan org laen kot. sampai Datok Yusof Haslam sendiri dah buat statement camni,

''saye dah buat pelbagai filem,jadi saya tau batas2nye''

so apekedehal?
aku bukan nak tudoh PEKIDA persatuan camtu , tapi dah nmpak sangat menggelabahnye, orang dah boleh agakla kot?
aku bukan nak tunjok pandai, tapi itu kenyataan kot?

even aku rase orang yg aku kenal,then die budak PEKIDA,
tukang blasah orang gak,pernah minum arak gak,tapi aku tataula org tu PEKIDA lagi ke tak,

once again,aku bukan nak tunjok pandai,just menyuarakan pendapat aku,
kalau penanung PEKIDa tu ade bace entri ni,then nak tahan aku,nak soh aku buat press conference jugak,tataula,
hahahahaha,=)

1 comment:

Athirah | Coral Tulip said...
This comment has been removed by the author.