Thursday, June 23, 2011

cinta hati

seriusly aku tatau ape yg patot aku rase,die baek,manis mulut,tapi aku takot kalau die nak maen2kan aku je macam izuan shah pernah buat kat aku dulu.tapi die janji ngan aku yang die takkan tinggalkan aku,hari2 die cakap camtu,aku tatau ape yang harus aku percaye,patot ke? die memang baek,tapi tulah,aku takot je,die blah camtu tibe2 kan? tapi die dah janji.

one part aku cakap ngan die,

''B jangan tinggalkan hney macam laki tu pernah buat,''
then die cakap,
''takla,B tak pernah terfikir camtu pon,B sayang hney lah''

tahla.tatau nak kate camne lagi,die dah declarekan diri die sendiri sebagai my future husband,gile kan?padahal on the first night we talk,die dah cakap camtu,jadi takot plak tibe2,tapi he seems nice and sincere,

and the best part is,die siap dah tunjok muke aku kat mak die,gambar profile picture aku kat facebook tu,heh,tatau nak kate ape.aku tak tunjok lagi muke die kat mama, nak tujok,tapi takot aku kene blasah je,hahah,

mama dah warning,jangan ade pakwe skang,habiskan stadi dulu.baru pikir pasal pakwe2 ni,aku dah cakap kat die,die pon macam pelik,die tanye,

''kenape macam tu plak?''

aku cakapla aku ni agak2 tak pandai skit,so,kene tunjok kat mama yang aku boleh stadi dulu,camtula,sebaek die faham,aku dah cte sume perangai mama ngan abah,
takleh mesej dalam kete,takleh mesej depan diorang,kene tgk tv pukol 8 sampai 9.and stuff camtula,hehehe,and sebaek die faham sume tu,lega aku,

bile aku cakap rutin kene tgk tv tu kan,die cakap camni,

''hnye,bagi alamat rumah,B nak soh orang pg rompak umah hney,amek tv je,biar takleh tgk tv,tak kirela,tv takde kaler ke,sume kene curik,''

gile kan?bongok btol.hahaha.

tapi die memang tebaek,kalau aku merajok,die pujokla gak,one thing yang aku tak suke pasal die ialah die suke keluar lepak malam2 sampai pukol 3 pagi,penat gak tunggu die kadang2,sampai pukul 2 kang baru die balek,baru mesej,baru call.kadang2 tak bernaseb baek,die dah tido dengan awalnye,dan aku gak termangu2 sampai malam.paling benci part tu,heh,benci btol,

then,die kate nak beli rumahla,nak beli keretalah,kameralah,untuk kitorang,ok,tu gile,sangat jaoh die berfikir kan,

die nasehat aku something malam tadi,pasal aku nak sambong stadi,die soh blaja sampai PHD,pergh!

''temabak sampai ke matahari,walaupon tak sampai ke matahari,at least sampai kat burung helang,sebab burung helang adalah burung yang tertinggi terbang,''

weyh,die nasehat kot,terbaekla!

nothing to say anymore walaupon banyak yang aku nak cakap,hehehe,

tata,till then,=)

No comments: