Monday, May 9, 2011

kalau

kalau la aku tak pernah jumpe kau,
kalau la aku tak pernah mesej kau,
kalau la aku tak pernah tau muke aku,
kalau la aku tak pernah tau facebook kau,
kalau la semue tu terjadi,
aku tak akan sedih skang nie,!


kalau kalau kalau,
semue bende start ngan kalau,
kalau aku ni,
kalau aku tu,

aku sendiri bengang!

sejujurnye,
aku rindu kat kau,
kenape kau tinggal aku macam ni,
alasan kau,
kau nak bersendiri buat sementara waktu,
tap ape yg aku nmpk,
kau bersenang lenang,
gembira,
dengan kawan2 kau,
kan senang kalu kau cakap camni je,

''aku tanak kawan kau lagi,jangan mesej aku lagi''

mungkin aku akan terime dengan separuh hati aku,
tap kau buat aku macam ni,
tak patot kau tau?

entahla,
5 hari tu aku gembira dengan kau,
takde yg pernah buat aku gembira macam kau buat,
macam2 kiter share,
pasal family kau,
pasal family aku,
faveret kau,
faveret aku,
motor kawasaki kau,
semuenyelah!

tapi tibe2 kau hilang,
fine,
aku pikir,
maybe kau sebok,
fine,
biar je,
tapi kau muncul dengan alasan yg tak masok akal,
then kau hilang lagi,
lame aku tunggu,
kau masih tak muncul,
hari2 aku nangis ingat kat kau,
kau je yg tak ingat aku,

lame2 aku pikir,
kau mmg tak nak kat aku lagi,
mungkin aku hanye barang permainan kau,
bile kau da boring,
kau buang,

dahla,
buat penat otak je sebenarnye pikir pasal kau,
kalu tibe2 kau ingat kat aku,
maybe aku dah takde nanti,
sori,
bye,

No comments: