Wednesday, April 6, 2011

penat!

aku tatau,perasaan ini membunuh aku,penat,lalai,langsi,semuanya!

korang cube ubah aku untuk jadi seperti yg korang nak,tapi koarang tak paham,aku tanak jadi camtu,pahamla!

kalau korang nk jadi macamtu,korang jadila,tapi bukan aku,aku cube untuk menjadi diri sendiri,seperti yg korang suruh dulu,tapi sekarang?ape ni?aku tak pahamla!

aku sekarang cuba untuk hidop dengan gaya aku,tapi korang tak kasi,aku dah penat,20 tahun ikot telunjok korang saje,aku ingin bebas,bebas seperti burung di langit,bukan terkurong seperti burong di sangkar,

dahla,aku penat,penat menhitung hari untuk dilepaskan,mungkin aku hanya akan menjadi burong yang tekurong selamalamanya di dalam sangkar besi buatan korang,

aku bgaut itu salah,buat ini salah,korang mempertikaikan kebolehan kau,kehendak aku,korang meracuni fikiran aku,korang meragui pilihan aku,kenapa?sepatotnya korang lagi paham dengan semua itu,apa yg kau lihat burok di mata koramg,korang kutok,korang cerce,tapi ape yg baek,ape yg elok,tak pulak orang puji kan?kenape?mungkin korang hanya melihat yg burok saje yang ade pade aku,yang elok telah lame korang lupekan,sudahla,doa2 aku tetap untuk korang,bukan sesiapa lagi,tetp utk korang,



penat!

No comments: