Thursday, March 10, 2011

tatau.

entri harini akan bersepah.sebab aku semdiri tatau nk tules pasal ape,
mungkin akan panjg entri ni,
atau pendek,tatau,

first story,
aku ade buat nazar,nazar ape?biar aku je yg tau,
heheheeh.

second,
semalam,salah,hariu,aku jumoe ANA RAFALi,
kenape?
die dtg kampong aku sebab ade program homestay,
die and member2 wartawan die,manager,and so son,
dalam 20 org gakla,

petang hari selase,ade sukaneka,menla ngan die,
kak ANA ni agak peramah,for me,coz suke senyum anbd gelak.
malam tu die buat pefomance kat dewan,nynyi 4 lagu,

1.tolong ingatkan aku,

2.sehabis baik,

3.hujan bunga di kualal lumpur,

4,kalu berpacaran feat waklim,

aku akui,die mmg cantek dan cantek dan cantek,muke ade mcm mix skit,

later,waklim ajak die pg umah,have a little drink,and then going to juwita,
at 12 pm that night,
kak ANA sangatla penat,aku boleh nmpk dari muke die tu,tapi die tahan gak sebab ramai fan die yg nak tgkp gambar,
btw,kak ANA ni kuat makan gakla,sori kak ANA,
hahahah,=)
then tanye die skit2.
weyh,ingat senang ke nk jumoe die?
tanyela banyak2,
tanye pasal video die,
pasal kak fynn mase diorang buat trio tu,
pasal zahiril adzim,
zahiril adzim dah nak bertunang die kate,
dengan sheera,pengacare tv tu,
ceh,frustla aku,
heheheh.

then,balek umah,and sleep,

btw,
i have a really nice conversation with my cousin,filzah that day,

okla,
time is running out,
got to go.
bye,
=)

2 comments:

HZFK said...

awww thank u terharu sy :)

tira said...

ur welcome kak ija,
=)