Wednesday, April 20, 2011

err,err,

gagap?takla,sajeje,hahaha,

sebenarnye tatau ape nak update sebab aku hepi 2 3 menjak nie,hahahah,

ok,ayat dia atas adalh ayat pembohongan sahaje,
jgn percaye,
aku hepi?memang tak la kan?dengan tepon rosak,adek bradek yg perangai macam hape tah? statement2 dari orang yg aku sayang yg menunujukkan ketidakpercayaan diorang pade aku,
sume bende tu korang ingat boleh buat aku hepi?mmg tak la kan?

duduk kat rumah dah macam hape je,aku tataula kalau korang hepi lau dok kat umah,tapi aku tak,mungkin ade harinye aku hepi,nut banyak yg aku fake kat umah tu,senyum aku,gelak aku,banyk yg fake dari yg betol.korang tak caye?lantakla,

yang penting,aku nk cpt2 keluar dari umah aku nie,bukan aku tanak dok ngan parents aku lagi,tp nk cepat2 masok universiti,nk cepat2 habis blaja,nak cpt2 keje,n pegang duit sendiri,then i'll be happy ever after,ouwh2,lupe,nak kawen,hahahah,


btw,result untuk temuduga masscomm tu maybe esok or luse,crossing fingers untuk masok,hahahaha,

sejujurnye aku rindu kat sorang mamat ni,die la yg dah buat aku gelak,everyday aku mesej ngan die,tak pnj bebti gelak,tapi die sia2kan kepercayaan aku,die hilang tibe2,kenape tah?aku tanye,die kat die baru lepas kehilangan org tersayang die and mintak waktu sementara untuk menenangkan diri,ok,aku paham,fine,but,da lame kot,da dekat sebulan?maybe de da lupe kat aku,biar jela die,hahaha,

btw, i know a big secret about someone,and i'm not gonna tell it here,i dont want to embarres her or him at here,,i tell someone about this,and he say,

''kau chill dulu,tunggu die confess,baru kaw blame die,and pastu kaw nasehat kat die,jangan blame gle2,nanti lau suicide,len plak jadinye,''

see,he's a really nobel man,i really trust him,every of my problem i tell him.n he will listen and try to solve it,but most of the time,i'm the one who will listen to him.hehehe,
*credit to capital A, =)

emm,actually banyak yg aku nk story,but,malas plak,maybe later,
heeeee.=)

No comments: