Tuesday, December 28, 2010

kesakitan yang diganti dengan senyuman

seriusly semalam adalah antara hari terburok aku dalam tahun ni..
dikejotkan secara kasar dan tidak rela oleh abang,
disambung dengan kedengaran suara2 jeritan oleh abah yang aku tak pasti siapa yang dimarah,
disambung lagi dengan jerkahan terhadap aku oleh abah yang secara tiba2 menjadi marah,
aku yang disuruh menyapu teros melaksanakan tugas,
secara tiba2 abah mula memahariku atas kesilapan yang aku tak lakukan,
yang aku tidak tahu apa2,
aku diterajang dan di bantai dengan sekuatnya,
sepertinya aku sudah tidak merasa kesakitan itu,
dan aku dah tak rase ape2,
yang aku fikir mengapa abah berkelakuan sebegitu rupa,

lama kelamaan aku dapat jawapannya,
rupanya kerta kesayangannya telah ditahikan oleh burung dan dia mengatakan yang kami tidak mahu menjaga kereta itu,
sah2 itu kreta die kan??
aku pon tatau,
sehungga petang yang abah lakukan hanyalah berkurung dalam bilik dan nerkurung,
yang aku fikr lantaklah aslakn dia tidak mengganggu ku lagi,

tetapi petangnya dia telah berubah kembali menjadi seorang abah yang penyayang,
buktingya?
dia bermain badminton bersama kami sepeti tiada ape2 yang berlaku,
hahahaha,
aku gelak kerna perkara itu sudah biasa terjadi kepadaku,

ok..
lupakan itu senua sebab aku nk cite sumting kat korang sume
pasal lelaki yang pernah bertahkta di hatiku..
(ceh ayat nak power je kan?) hahaha..


1.

mohd izzat bin ridzuan


name die izzat,
aku star crush ngan die mase aku form 2,
aku tak malu nak mengaku aku suke die,
hampir satu form time tu tau aku suke die,
sebab die memang hensem time tu seriusly,
kat sume orang aku akan cakap aku uke die
ataupun statement camni,

''ijat tu pakwe aku,jangan kacau die''

yela kalau kite suke kat orang ape2 pon kiter akan buat kan?
hahahah,
last2 aku tau die kapel ngan kawan baek aku mase form 3m
itupon mase diorang dah clash baru sume orng tau,
kelaka kan?
tapi bile aku tanye ja,
die kate tu sume history,
tapi aku yakin masih ade lagi rase sayang dalam hati diorang,
and aku akan sentiasa doakan kebahagiaan diorang,
sebab aku tau yang ijat tak pernah suke kat aku,
kitorang oernah gado mase form 5,
gadoh sebab kononnya aku ade bagi surat kat ijatkalau aku ingat lagi tulis camni.

''aku suke ko,kalau aku tak dapat ko,takde sorang pon yang boleh dapat!''

hahaha...
tak klaka ke tu?
pastu boleh plak si fatin alyaa yang pegang surat tu,
and konon2 ijat soh fatin yang settlekan,
sumpah time tu aku nak nanges,
fatin boleh rapat dengan ijat sebab die rapat dengan bibik yang berkapel dengan chia' iaitu kawan baek ijat,panjang betol related diorang,
takpe,
nanti aku cte pasal tu dlam entri lain,
hehehehe.
btw,
ijat adalah orang yang paling lame aku minat
hehehe,
=)







2.

mohd hasril


aku start crush kat die mase aku form3,
die budak pandai kelas 3 t,
so aku cam tak setaraf ngan die,
die slalu masok klas aku sebab ade pali ramlan iaitu kawan baek die,
so far aku tak dengar plak die kapel ngan sape2,
tataula skang,
hehehe,
aku suke die jap je,
biaselah cinta monyet,
=)


aku panggil die lodeng,
sebab die yang soh,
hahahah,
aku start crush kat die plak mmase form4,
tapi time tu ramai sangat saingan,
aku pernah bagi die coklat,
suke sangat bie die amik,
btw,
suke pon sekejap je sebab atin suke die,
hehehehe,
=)











mohd adam bin rashid


-adam-

mamat ni adalah lelaki yang telah memecahkan benteng cinta aku kat ijat,
(kan ayat power lagi)
start suke die mase form5,
sebab satu kelas dari form4,
memula tak suke,
tapi ntah kenape aku boleh suke die,
die tau aku suke kat die,
sebab fatin alyaa yang bagitau,
(fatin alyaa lagi?)
betol,
fatin adalah antara perempuan yang selalu skitkan hati aku,
dan merampas lelaki yang aku suke,
nanti aku citer kat entri lain,
btw,
die ni suke hawa mahat sebenarnye,
tapi fahmi yang dapat hawe,
so die frust dan suke kat atiqah yusan,
aku tatau die suke atie or aitie suke die,
atie siap bagi jam kat adam,
tapi aku still suke die SAMPAI SEKARANG,
aku siap wish yang kau boleh kapel ngan die even sehari,
gila kan?
sebab orang nak kapel lame2 kan?
tapi for me,
untuk lelaki sebaik die,
aku memang suke sangat,
serius,
plus die pandai main gitar,
pandai main bola,
oandai repair moto,
pandai merempit,(ini kategori lain k)

and aku tatau bile aku boleh lupekan die,
and maybe aku takkan lupekan die kot?
hehehehe,

*gelak sambil nangis ingat kat die*

btw,
aadam adalah lelaki yang masih berada dalam hati aku smpai skarang,
kala die tau,
aku tatau die akan kate ape,
or lau atikah yang tau,
hahaha,

note-aku siap pernah buat satu notebook khas untuk die,
untuk tulis bende2 asal die,
konon2 aku ngadu probs aku kat die,
tak caye tanye nica or timod,



okla,
itu adalah luahan hati aku yang ikhlas,
kalau korang tau,
jangan marah aku sebab aku pernah suke kat korang,

-peace-

No comments: