Thursday, December 23, 2010

freedom @ merdeka @ bebas??

hari rabu lepas adalah hari last aku exam paper bahase melayu 1,
thanx cekgu marhaini sbab ajar aku bahase melayu dengn sabarnye,
sebab ape?
aku slalu tido dalam kela kot!!!
die adalah antara cekgu yang sempoi lau aku tido dalam klas,
hahaha,

so,
takyahla nak ngadap buku lagi,
takyah ngadap sore abah ngan mama perli aku soh bace buku,
sejujurnya,maybe aku akan rindu sore2 anah,mama,abang jirul soh aku stadi,
and skang aku dah boleh tengok tv sampai pagi,
ape plak?
dah diorang yang kater camtu,

''nanti,lepas exam boleh tengok tv sampai pagi,mama tak kesah''
''nanti,lepas exam kau nak tido tak bangun2 pon takpe satu hari''

itu yang diorang kate,
bukan aku,
hahahahaha,

btw,
aku dah janji kat diri sendiri tanak bukak facebook smapai habis exam...

tada!!!!

aku baru bukak harini,

mase befday aku haritu,
cume 6 orang je yang wish aku kat tepon termasok mama and abah,
last year,
ramaila gak,
tahun ni,
simce takde henfon kan??
skit jela yang wish...

tapi kate wawa,
kat fb ramai yang wish..
betolla..
tengok ni,
hehehehe,
suke,
ala,
ituon sebab ade gb yang tolong ingatkan kan?
haha,kantoi,
takpela at least ade gak yang ingat kan?
dari takde langsung?

pastu,
wawa have fun fler on our befday,
die dapat hadiah yang aku tak dapat,
die pegi karoke kat pavi,



have fun ek wawa??


dengn mereka...


ok sape tk sedih kan?
tak dapat pegi?
wawa memang have fun so much!!!
skang da tau jalan,
memang selalu la pegi bangi kan?
but me,
alone kat kedai tu,
befday bonus pon tak dapat,
sebab abah bagi tepon aku on my befday,
and kene notify tu a day before,
bengang je,
takleh gayut,

aku harap,
pasni abah tak marah2 lagi kat aku,

btw,
nenek tos ngan cik ika dah balik dari menunaikan haji,
dah jadi hajah mertosiah and hajah atfinarika,
cik ika siap cakap,

''dah balik haji ni,kene pakai baju yang tak ketat2''

aku pilir,
baguslah.
orang nak berubah kan?
takleh halang,.
lagipon kearah kebaikan.
and aku dengar dye dah mintak putus ngan si capik,
baguslah kan?
and aku harap die rujuk balik dengan pakcik hensem tu,
(crossing finger!!!)
hihihihi,

okla..
btw..
pasni mama soh blaj menjhit..
hehehhe..
wish me luck k..
bye..
=)


No comments: