Thursday, October 28, 2010

entri panjang sebelom nk exam.

sejujurnya...
ahad lepas..
deria rase aku seolah2 ditarik semula...
aku taktau bagaimane nak menerangkan tapi ye...
ape yg aku mask..
terase tawar,,,
padahal masak sardin je...
entahla..

aku juge sering berdoa supaya dikurniakan lelaki yang mahir memasak..
mcm tri..

*gelak kecil*

jangan jeles kak fynn..
saye cume berimpian...

*gelak lagi*

semalam..
pagi2 lagi...
nyenyak tidur wawa aku gegarkan dengan jeritan batinku...eceh...
heheeh,.,,

aku jeritkan padanya..

''wei!!!baju aku tak gosok lagi kenape??''
''malam tadi aku ngantok...tak sempat''

memang 2 minit selepas tu diiringi dengan caci maki aku terhadap die je..

*gelak besar*

yela..
sekarang wawa di rumah hanyalah bekerja sebagai suri rumah tangga..
lupe plak..
korang tau tak sape wawa nie???



kembar akula...
heheheh...


erm..
tadi kat sekolah ade majlis graduasi dan jamuan akhir tahun tingkatan enam atas....
not bad...
dapat sijil kolukium...
semua org naek pentas...
bangga gakla..

*mata kecik gelak besar*

actually..
dah tatau nak tulis ape sebab da lame tak berblogging n selalu blogwalking je...
skang tgh bace blog kak fynn jamal...
start dari blakang balik..
bace tulisan2 lame die....

aku sayang die...
sebab di dah mcm kakak aku sendiri...

okla..
dah nk maghrib...
nnti abah masok bilik pastu kate..

''dah2...tutop laptpo pastu tarok depan''

pastu nanti wawa mesti kate..

''ngokla ko..tk laptop dah kene amik''

hahaha..

btw..
henfon aku kat abah kagi..
so..
no contact2 sampai habis exam iaitu 15 disember..
sabar ye kalu nak mesej2 aku...
hehehe...

kalu korang pernah rase ape yg aku rase...
terime kasih...
=)






kembar aku la..ni ha...

No comments: