Wednesday, October 20, 2010

entri untuk menegur..

korang penah rase tak??
ade budak kurang hajo kat korang??

camni..
korang dah cop temoat kat kantin tu...
da tarok botol air..
maknenye tu tmpt kitorangla kan??
tibe2 ade plak 2,3 org budak nie..
maen dudk kat tmpt korang tu???
tanpa cakap ape,,,
tak tanya ap2,,
tros duduk..

aku yg memang tengah panas hati mula tunjuk muke bebgang..
member dah kate..

''lek tiera...dah diorang duduk...nak wat cane''

aku taklehla wat lek je..
aku pg kat diorang..
aku ckp cani..

''tatau ke org dah cop tmpt nie??''

pastu budak2 tu diam..
tak kate pape..
tros aku blah..
bengang tahap dewa dah nie..
lantakla...
seumur hidop ko aku berdndam ngan ko..

weyh..
budak lower six tu!!!!!!!!!
kalo baye aku takla kau hangin sangat...
ni..
budak lower..
memang hangin tahap dewala...

*muke tahan mrah*

dahla..
aku mals nak pikir..

kalu korang tau salah korang.
pandai2la mintak maaf..

aku da tak heran ngan budak2 lower six skola kau nie..
memeng muke kerek mintak penempar je...
heish..

memeng entri harini cume nk lepsa geram je...


kalau korang penah rase..
mesti korang paham...

No comments: