Thursday, May 6, 2010

ini serius part 2....

hahah...
aku suke plak title tu..nape tah..
hahhaahha...

okok..
nak te budaj yang carik pasal ngan aku tu,,,
semalam varik pasal lagi ngan aku...
bukan ngan akula..
tapi ngan kaan aku..
yang mane aku terlibat seklai...
dekat setengah jam kawan aku tu kol aku nak luahan perasaan die..
huish...
penat gak dengar luahan hati nie..
heheheh...

pastu tadi kat skola..
die macam nak mitak maaf kot..
tapi ntahala....
pastu..
tibe2 die bg gula2 kat aku..
tapi die tak tngok mue aku pon..
tatau dei ikhlas tak....

ok..
ni first time aku bersuara semasa mereka berua bergadoh..
sebelum ni..
kau tak pernah nak kate ape2..
tapi aku dah tak tahan nak tengok kawan baik aku tu nanges sebab perempuan nie...
penatla weyh nak gado2 nie...
nak masam2 muke..
last2...
muke aku gak yang kaw nmpk kan at kelas tu hari2????
pelik doe ngan kaw nie..
aku tatau nak kate ape lagi dah pasal kaw....

dahla..
penat nak cakap pasal kaw...

okla..
btw...
aku da ade pujaan hati..
tak pecaye???
tak pecaye suda !!!
haahahah.....

minggu depan budak lower six masuk..
tak sabar nak membuli..
hahahahahah...(gelak evil)
pastu sabtu ade seminar kat putrajaya....
suke hati sanagt..
heheheh..

okla..
lot of works to do..
upate later k..
daaaa....LOL...
=)

No comments: