Thursday, June 17, 2010

saye tensio...

hai readers....
sori la lame tak tulis kat cni..
smapai berhabuk dah aku puye blog nie.....
fuh3...
banyak tol habok..

ok..
berbalik pada tajok...
aku tatau nape..
since aku dok umah..
banyak bende jadi..
sumenye membuatkan aku saket hati..
aku sendiri tatau nape...
aku nie jahat sangat ke???
aku ni bodoh sangat ke???
sampai mereka kate aku takkan berjaya??
sape mereka??
tayah taula..
tapi kalau yg tau..
diam2 jela ye...

aku taula aku kurang pandai..
tapi..
pleez...
janganla nmpkkan sangat korang nak kate aku bodoh..
tapi...
teruskanla kate cam2..
culup 40 kali korang cakap camtu pada aku..
mmg aku bodoh teros..
itu yang korang nak kan??
buat aku jadi bodoh,,
then...
terperok kat umah..
tak kawen2 sampai tua kan??
itu yang korang nak kan???

aku tatau ape dalam pemikiran korang nie..
buat aku tension....
selalu soh aku blaja je...
aku bukan ulat bukula....
nak soh aku ngadap buku 24/7...
aku pon ade perasaan gak..

dahla..
aku malas nak pikir....

kepada yang bace ni...
thanx for reading..
mybe lepas ni..
korang akan dengar less dari aku,,,,

mereka dah avoid aku dari buat aktiviti luar...


bye...
=)


p/s; i love them wateva they do to me...=(

No comments: