Tuesday, November 17, 2009

he's suck!!!!!

ok
memule nak gtau sayer sehat saje..
sayer cume malas nak update blog sayer sendiri..
haha..
macam abg long..
tapi sayer rajin skit..
haha...
ok..
haritu ader sorang budak PHOENIX ADDICT nie buat hal...
bukan aku mule2..
dier da sakitkan hati kakak aku..
adela bende yg dier kater telah membuatkan kakak aku sakit hati...
yela..
kakak sayer mmg tgh sakit hati ngan kawan dier..
tibe2..
dier ngadu kat sayer pasal budak nie..
sayer apelagi...
biler dier ym je ngan sayer...
sayer teros attack dier....
sayer tanyer..
naper buat cam tu..
dier boleh kater....
''aku tak rase bende tu biadap....''
bole tak???
tensionnye aku time tu...!!!!!!
aku teros cakap
''weyh..janganlah belagak..kaw dala wanted...ramai org tak suker...ramai org bengang ngan kaw...tu org cakap....bukan aku cakap...''
sayer sajer cakap cam tu..
kasi dier gerun skit...
PERGH!!!!!
dier boler plak kater....
''oi babi...kaw ingat org suker kaw masok PA nie????tu pown org kasi masok..
kalo tak...kaw nak nanges macam babi ker????''
ya ALLAH!!!!!!!
tolongla budak kecik!!!!!
kaw tula budak kecik...
nak cakap aku mcm tu plak!!!!
pastu..
dier pegi carik saper yg cakap dier wanted tu.....
hahahah..
maner ader saper2..
dah aku yg cakap bende tu..
yang pasal org bengang ngan dier tu..
adela sorang duer yg cakap ngan aku...
pastu...
dier boler plak cakap ngan kakak aku...
DIER SOH CAKAP NGAN AKU CAMNIE...
''KALAU KAW CREW...KAW BOLER NASIHAT AKU''
ok...fine...
aku tau aku bukan crew..
tapi takyahla belagak sangat kan????
betol tak??
yela....
even captain sparrow yg leader tu pown tak pernah cakap cam tu ngan aku....
naper dier belagak macam dier tu leader???
taula pandai shuffle..
aku tak pandai..
tapi takyahlah BELAGAK doe!!!!!!
dengan perangai kaw yg macam tu..
tader saper kowt nak kawan ngan kaw.....
so..
tolonglah adek....
aku malaslah nak gado2 nie..
sorry kalau aku ader terkasar bahasa..
aku tatau camner lepas nie kalau aku jumper kau kat meetup...
penatlah gado2 nie..
conclusion...
aku sayang korang sumer!!!!!
aku stop kat sini...
kalau tak stop..
nanti lagi banyak aku gtau pasal dier..
hahahah..
i'm stop......
p/s; aku tanak publish namer dier..
saper yg tau tu taulah...
yang tatau teka sendiri ek....

No comments: