Friday, November 6, 2009

hai sumer..
lamer tak update blog..
bukan ader org bacer pown akn??
ahhah..
anyway...
wawa is dalam keadaan sedey skang..
coz' org yg dier suker skang menjauhkan diri dari dier n tak aksi wawa suker kat dier lagi..
hmm..
tula lelaki..
orang yg suker dier kat depan mata..
tanak suker..
nak gak cari pompuan lain..
bodoh kan lelaki nie????
hahaah..

apela aku nie..
cakap pasal org lain plak..
ok..
now it's about me..

lepas menceburkan diri dalam kancah yg tak elok..
aku muler terase yg bende tu sia2 je...
perlu ke aku maik bende tu lagi??
mcm ye..
mcm tak...
wawa sangat marah biler dier tau aku start amik bende tu..
aper mende tu??
takpayahla aku gtau kat cni...
hahah...
tapi bukan bende yg tak elok tau!
jangan pikir yg bukan2..
hahaha...

btw..
phoenix addict filem da siap..
abg long dah pown present kat kolej dier..
dengar ctela..
tatau menang tak??
huhuu..
hope menang la kan???
kitorang bangga ngan dier..
aku bangge ngan group aku nie..
hahahaha...
pas filerm nie publish nanti..
mesti lagi ramai org masok PHOENIX ADDICT kan???
huhhuhuhu....

ok..
now about abg jirul..
he will back on 18 december...
suker????
tah???
skit je kowt...
hahahah..
aku slaloo gado ngan dier..
tatau naper??
ahhaha..

okla guys..
got to go..
ty kalu sayer rajin..
sayer akn update lagi...
...=)

p/s...korang da dengar lagu mila menanti????
aku suker gle lagu tu...
nanges dowh mase aku dengar lagu tu....
denagr tau!!!!!=)

No comments: