Thursday, November 26, 2009

boring!!!!!!!!!!!

hai sume..
now is currently blogging at home....

sebab kakak kesayangan sayer telah membawa laptopnye kembali ke rumah...
yea!!!!!!!!!!!!

skang nie kat umah....
sorang2..
mama dan ahli keluarga yg lain tinggal sayer dan membawa diri ke kedai..
hm..
tapela..
at least ader laptop nie..
kalo tak ngamok aku,...
ahhhahah....

okla...
luper nak citer..
aritu pegi klcc ngan putrajaya..
not badla..
bolela..
tapi kat sane adeerla beberape kejadian yg tak diingini berlaku....
ader sorang minah ni..
dier suker pandang slek kat aku..
naper tah???


ini klcc.....



ini tasik putrajaya.....


tapi ader sorang minah ni plak...
baik giler ngan aku...
senyum je..
tamau sakitkan hati aku...
huhuu..
aku sayang dier....

ouwh luper plak..
esok raye haji....
yea!!!!!!!1
maknenye...
kazen aku akn balik kampongla...
tapi entah..
malam kowt baru sampai..
huhuhu..

okla..
penat sangat nie..
asyik on9 je..
tah baper bil streamyx bulan nie...
huhuhu..

till then...
daaaaaaaaaaa.....

No comments: