Saturday, August 29, 2009

phoenix addict"s berbuke puase!!!!!!!!!!!!!!

ok..
harinie ader majlis bukak puase bersame2 ahli2 PHOENIX ADDICT
aku tak boleh pg........
sedey giler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mak aku tak kasi akupegi...
camnie citernye....

aku;mama,boleh tira buke puase gan kawan tira sabtu nie????

mama;ngarut...buat aper????kawan2 kaw tu takder rumah ker????

aku;ade...ala...sajeje nak buke puase same2......takkan tak boleh????

mama;tanyelah abah sendiri.....

(mama cakap camni jer..aku teros diam...takleh nk kater ape2 lagi......)

itula pengakhiran sebuah perbincangan antara mak dan anak....
yang maner akhirnye...aku terdiam dan menangis sendirian....

till then...end....

1 comment:

farah wahidah said...

sumpah lawak weh !!

aku da ckap da....

jgn arap mama kasi ....

+P