Wednesday, April 8, 2009

perhaps?????

harinie hari yang besh untuk aku.harinie first time aku bawak kete pegi banting .disebelah aku nenek yang sentiasa menyokong.walaupown sedikit kekecohan berlaku dier tetap kool.aku siap potong lori tu.pengalaman2 bawak kete 4 da first time memang tak dapat dilupakan.haha.yang penting kami pergi ngan selamat baik ngan selamat.tah la.aku tak tau sebenarnye aper yang bermain di fikiran nenek aku tu sebenarnye.then arinie kawan yang aku suker giler tu mintak aku topapkan dier.dier slaloo soh aku topapkan dier.but he never text me.why?????i'm just don't understand wat in his mind.skang aku tak punyer ramai kawan yang setia nak text or main komen kat myspace ngan aku.yang aku ader cumer fiza,am,nisha,n a few fren.ntah.aku rase cam dah taknak idop pown ader.ngan my parents yang camtu.ku rase diorang nak sangat control my life.diorang yang tentukan aku study maner.n perhaps diorang yang tentukan jodoh aku.ya.who wants me 4 this time.in my situation.i mean FAT.no one wants me.then.aku rase better cari kawan yang tak tau fizikal aku.then.i stop.

No comments: